Nový začátek

Zdravím Vás a vítám u prvního článku tohoto blogu.


Některým z Vás jsem znám z blogu yban.blog.cz, který jsem opustil z důvodu špatného editoru a zdlouhavého až otravného nahrávání fotek.

Psaní blogu mě obecně baví, zároveň mě baví i fotografování. Nahrávání fotek na blog.cz je nepřijatelně zdlouhavé, nepohodlné a nepříjemné. - yban.blog.cz 25.07.2017 19:35

Také se možná ptáte, proč se tento blog jmenuje ybans, když ten starý se jmenoval yban.
Jsou tady dva důvody:
  1. doména yban.blogspot.com byla již zabraná k mému vzteku blogem, který má nejnovější článek z roku 2005
  2. Neměl jsem jiný nápad.
Také bych chtěl říct, že pouze doména je ybans, čili já zůstávám Ybanem, blog se jmenuje Yban a bude se tak jmenovat.

Pro nové čtenáře i ty, co čtou mé články už ze starého blogu uvedu, co bude obsahem tohoto ,,znovuzrozeného blogu". Především budu psát z články z mých výletů a cest - poznatky, příběhy, recenze. Nejen tyto články obohatím mými fotografiemi, jelikož jich mám velice moc a nemám se v podstatě s nikým o ně podělit. Možná nějaké články typu Top 3 nejlepší nástroje (nejen) pro bloggery či nějaké ,,pitominky" typu not pro telefony. Především to ale budou fotografie a články z cest, jak už jsem říkal. Obsah se může časem změnit, ale moc velké změny to nebudou.

Přeji Vám zábavu u mých článků.
Yban


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moje procházka kolem Sázavy